loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 259 نظرات (0)

دوست دارم فونيکه سي در پرسپوليس بازي کند

عيسي ترائوره در گفت و گو با پانا اظهار داشت: به خاطر جابجايي فوتبال، بازي را کنار نگذاشتم. مي توانستم خيلي بيشتر فوتبال بازي کنم و هنوز هم اگر مي خواستم الان پيشنهاد مي شد ولي دوست داشتم تا خوب هستم در آمادگي از فوتبال بروم.


http://s2.picofile.com/file/7348479351/IMG_80732.jpg

 وي افزود: نمي خواستم آبرويي که در فوتبال دارم را از بين ببرم. نمي خواستم به زور بازي کنم. کسي که مي خواهد فوتباليست موفقي باشد بايد تمرکز خود را به صورت حرفه اي بگذارد. الان يک سال است که ديگر فوتبال بازي نمي کنم و بهتر است جوانها بيايند.

مديربرنامه فونيکه سي تصريح کرد: تازه کار ايجنتي را شروع کردم و فوتباليست هاي با استعداد را جابجا مي کنم. در دوبي و فرانسه دفتر ورزشي دارم. ايران هم کشور دومم است چون 9 تا 10 سال در اينجا بازي کردم. الان مي خواهم با توجه به پولهايي که گرفتم، به جوانهاي با استعداد ايران کمک کنم.

 عيسي ترائوره گفت: من اين چند سال دوستانه به ايجنت ها و مربيان فوتبالي که به من اطمينان داشتند، بازيکن معرفي کردم و آوردم اما الان کارم قانوني و رسمي است چون مدرک فيفا دارم.

 وي تاکيد کرد: فونيکه مثل برادرم است. او با من نسبت فاميلي دارد. در مالي که بوديم با هم زندگي مي کرديم. او از همه باشگاه هاي ايراني پيشنهادهاي خوبي دارد ولي بايد تصميم بگيريم که کدام تيم برايش خوب است. خودش زحمت کشيده و با کمک باشگاه نفت آبادان شده فونيکه سي.

 مديربرنامه فونيکه سي از پيشنهاد پرسپوليس به اين بازيکن خبر داد و افزود: باشگاه پرسپوليس هم دنبال اين بازيکن است و خودم هم دوست دارم در اين تيم بازي کند. البته الان پرسپوليس ايران نيست و ما منتظريم تا از عربستان برگردد و با آنها جلسه بگذاريم. اين بازيکن از العجمان پيشنهاد خيلي خوبي دارد و حتي روي مبلغ توافق کرده ولي قراردادي امضا نشده است.

 ترائوره گفت: ما مي دانيم که تيم هاي عربي بازيکنان را خراب مي کنند. حتي او از موناکو و نيس پيشنهاد داشت ولي گفتم ليگ دو فرانسه به درد نمي خورد. البته نيس در ليگ يک است. با شرايطي که فونيکه سي دارد با کمتر از يک ميليون دلار در ايران نمي ماند. او نهايتا تا 2، 3 روز ديگر تصميم نهايي را مي گيرد که در ايران باشد يا امارات.

 وي در خصوص احضار به کميته منشور اخلاقي تاکيد کرد: مسئله مهمي نبود. وقتي اين مسئله را در روزنامه خواندم خنده ام گرفت. مگر بد است بازيکن فوتبال سرمايه گذاري کند؟ مگر بازيکنان ايراني بيزينس نمي کنند؟ من وقتي ديدم هيچ پولي را نمي توانم به کشورم بفرستم، به کارت انتقال بازيکن رو آوردم و اين کارم قانوني است. حتي در آنجا توضيح هم دادم. تازه بابت کارم دارم ماليات مي دهم. حتي وقتي به رستوران براي غذا خوردن مي روي، به صورت غيرمستقيم مالياتش را مي دهي پس کارم غيرقانوني نيست.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 304
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 658
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,465
  • بازدید ماه : 5,782
  • بازدید سال : 60,798
  • بازدید کلی : 988,781
  • پوستر سرخ