loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 236 نظرات (0)

"حسین ماهینی"  اظهارداشت: رسما از تیم ذوب آهن و مردم خوب اصفهان خداحافظی کردم زیرا می خواهم از ذوب آهن جدا شوم. حضور در ذوب آهن کمک زیادی به فوتبال من کرد و خاطرات خوبی از حضور در این تیم دارم.


http://s3.picofile.com/file/7380264515/%D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86%DB%8C01.jpg

وی درباره اینکه فصل آینده را در کدام تیم سپری خواهد کرد؟ افزود: پیشنهادات زیادی دارم که فعلا سپاهان و پرسپولیس جدی تر هستند. پیشنهاد هر دو تیم خوب است و من هم شرایطم را به آنها گفته ام. ضمن اینکه هنوزتصمیم نگرفته ام در اصفهان بمانم یا نه.

ماهینی ادامه داد: می خواهم در طی 2سالی که تا شروع جام جهانی باقی مانده فوتبالم را در تهران ادامه دهم. به نظر من بازی در تیمهای تهرانی به فیکس شدن در تیم ملی کمک می کند و باعث می شود بازیکنان بیشتر به چشم بیایند.

وی با بیان اینکه احتمال زیادی وجود دارد که پرسپولیسی شود گفت: می دانم پرسپولیس حاشیه های زیادی دارد و شرایط سپاهان بهتر است اما به این دلیل که می خواهم فوتبالم را در تهران ادامه دهم احتمال پرسپولیسی شدنم بیشتر است.

ماهینی افزود: از استقلال هم پیشنهاد داشتم اما آنها من را به عنوان دفاع چپ می خواستند. پست اصلی من دفاع راست است و دوست دارم در این پست بازی کنم. با توجه به اینکه استقلال در سمت راست مشکلی ندارد و بازیکنی مثل خسرو حیدری را در اختیار دارد من اگر به این تیم می رفتم نیمکت نشین می شدم و تیم ملی را هم از دست می دادم. هدف من این است که به تیمی بروم که در آن پیشرفت کنم و فیکس تیم ملی شوم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 336
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 877
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 61,098
  • بازدید کلی : 989,081
  • پوستر سرخ