loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 226 نظرات (0)

زاید در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: سعی می کنیم با تمام توان مقابل فولاد خوزستان بازی کنیم، ما باید فولاد را در اهواز ببریم تا با روحیه ای مضاعف با امارات سفر کنیم و مقابل الشباب بازی کنیم.



http://s1.picofile.com/file/7313729137/IMAGE634649213866233143.jpg

وی تصریح کرد: آب و هوای اهواز و امارات به هم شبیه است و می توانیم امیدوار باشیم که در امارات به مشکل نخوریم چون ما چند روز قبل از بازی با الشباب در خوزستان به مصاف فولاد می رویم و با شرایط آب و هوایی امارات وفق پیدا می کنیم، بازی با الشباب برای ما خیلی مهم است، هرچند آنها امیدی به صعود ندارند اما مقابل ما حیثیتی بازی خواهند کرد. بازیکنان ما هم باید تمام توان شان را بگذارند تا در این بازی آسیایی موفق شویم چون تنها راهی که ناکامی های ما را پایان می دهد و ناراحتی هواداران را برطرف می کند، بردن الشباب امارات و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا است. ما تمام توان ما را خواهیم گذاشت تا از این مرحله صعود کنیم. مهاجم ایرلندی پرسپولیس در ارتباط با شرایط خودش گفت: هر چند روزهای آخر فصل است اما خیلی انگیزه دارم به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا چون می خواهم خودم را در سطح قاره بیشتر نشان بدهم به همین دلیل دوست دارم برای پرسپولیس بیشتر گل بزنم و باعث خوشحالی هواداران و پیروزی تیمم بشوم.
وی ادامه داد: بحث کم کاری یا بی تعصبی بازیکنان پرسپولیس مدتی است که مطرح شده است اما در این مدتی که در پرسپولیس هستم، چنین چیزی ندیده ام. بازیکنان سروقت به محل تمرین می آیند و به بهترین شکل کارشان را انجام می دهند و هیچ گاه ندیدم که بازیکنی در زمین کم کاری کند.
مهاجم پرسپولیس دلیل نتایج ضعیف تیمش در هفته های اخیر را اینگونه تشریح کرد: بخش عمده مشکلات ما به روحیه بازیکنان بر می گردد. وقتی امیدی برای قهرمانی نداری، انگیزه ای وجود نخواهد داشت. شنیده ام که پرسپولیس همیشه مدعی بوده و برای قهرمانی تلاش کرده است. وقتی شانس قهرمان تیم کم می شود، روحیه بچه ها از بین می رود.
او ادامه داد: خوردن گلهای خیلی راحت هم در روند تیم ها تأثیر زیادی داشته است، اگر 10 سال دیگر هم بگذرد، چنین چیزی در پرسپولیس نخواهید دید که به این راحتی گل بخورد، تیم ما خیلی راحت مقابل حریفان گل می خورد یعنی هر توپی که روی دروازه ما می آید، گل می شود.
مهاجم گلزن پرسپولیس در مورد ماندن یا رفتن علی کریمی از پرسپولیس گفت: علی کریمی بازیکن فوق العاده ای است و توانایی های منحصر به فرد او را در تمرینات و بازیها دیده ام. کریمی بازیکن شاخص و تأثیرگذاری است و چندین سال دیگر می تواند برای پرسپولیس در بالاترین سطح بازی کند. دوست دارم او همچنان در پرسپولیس بماند تا مثل بازی با راه آهن پاس بدهد و من گل بزنم.
بازیکن خط حمله پرسپولیس افزود: مقابل راه آهن برایم موقعیت ایجاد شد و حداکثر استفاده را از این فرصت ها بردم. در بازیهای دیگر تیم موقعیت آنچنانی برایم ایجاد نمی شود اما در این بازی پاسهای خیلی خوبی به من رسید و گل زدم. اگر گلهای من با پیروزی تیم همراهی می شد، خوشحالی ام مضاعف می شد.
وی ادامه داد:‌ بعضی از بازیکنان پرسپولیس وقتی در موقعیت های خوبی قرار می گیرند، به من پاس نمی دهند و ترجیح می دهند خودشان به توپ ضربه بزنند، هر کسی دیدگاه خودش را دارد،‌ سعی می کنم همیشه در جایی باشم که نزدیک ترین راه گلزنی باشد.

زاید در مورد حضور در پرسپولیس برای فصل آینده گفت: انتهای فصل در این رابطه تصمیم نهایی ام را می گیرم، پرسپولیس برای تمدید قرار دادم پیشنهاد داده و سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم، پرسپولیس را خیلی دوست دارم و با هواداران تیم رابطه قلبی خاصی برقرار کرده ام ،دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما باید شرایط را بررسی کند و بعد تصمیم نهایی او را بگیرم.

برچسب ها زاید , ایمون زاید ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 5,997
  • بازدید سال : 49,985
  • بازدید کلی : 977,968
  • پوستر سرخ