loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 313 نظرات (0)

نصف بازیکنان قراردادشان را برای فصل بعد با تیم هایشان بسته اند

مهدی هاشمی نسب انتقادات زیادی را نسبت به بازیکنان پرسپولیس مطرح می کند که مشروح صحبت های او را در ذیل می خوانید:

 

http://s3.picofile.com/file/7371655799/162189137342508810113524071788915059110151.jpg

* خدا را شکر

پرسیپولیس مقابل الهلال خیلی ضعیف کار کرد و خدا را شکر که دروازه بان خارجی آن ها در زمین بود و گرنه پرسپولیس حداقل 4 یا 5 گل می خورد و یک آبروریزی ملی به وجود می آمد. بازیکنان پرسپولیس در این دیدار بسیار بد و ضعیف کار کردند و خدا با هواداران تیم بود اجازه نداد بیشتر از این سرخورده شوند و گرنه پرسپولیس مقابل الهلال نتیجه عجیبی می گرفت.

 

* امیدوار نباشید

صحبت کردن در مورد پرسپولیس هیچ فایده ای ندارد چون کسی به حرف ما گوش نمی کند و نه تغییری ایجاد می شود و نه امیدی به آینده ای است.
در سال های بعد هم شرایط به همین شکل است و فکر نکنید سال بعد وضعیت فوق تغییر خواهد کرد بلکه این مسائل همچنان ادامه دارد و نباید به آینده امیدوار بود، با این آدم هایی که در فوتبال ایران هستند، همین روند ادامه خواهد داشت و نباید به آینده ای بهتر امیدوار باشیم.

 

* تعصب ندارند

پرسپولیس آنقدر مشکل دارد که آدم نمی داند به کدام مشکل تیم اشاره کند و به همین دلیل است که به این روز افتاده است، اولین مشکل پرسپولیس این است که بازیکن ندارد شاید شما در زمین بازیکن فوتبال ببینید اما این بازیکنان چون تعصب ندارند، به کار پرسپولیس نمی آیند، شاید یکی دو بازیکن پرسپولیس به لحاظ فنی نسبت به سال های گذشته بهتر باشند اما تعصب ندارند.

 

* رهبری فرد جانش را می داد

در گذشته بازیکنانی مثل بهروز رهبری فرد در پرسپولیس بودند که جانش را برای تیم می داد اما این بازیکنانی که امروز در تیم بازی می کنند، در زمین راه می روند، شرایط بدنی بازیکنان پرسپولیس خیلی خراب است و به همین دلیل نمی توانند پا به پای تیم های دیگر بروند، بجنگند و ببرند.

 

* پیشکسوت پرسپولیس نیستم

نه خودم را پیشکسوت پرسپولیس می دانم و نه زحمتی برای این تیم کشیده ام و فقط به عنوان کسی که 3 سال در این تیم بازی کرده ام، حرف می زنم چون بعضی از آقایان وقتی صحبت می کنم، ناراحت می شوند و دلخوری به وجود می آید اما من آن چیزی را که می بینم می گویم چون حضور 3 ساله در پرسپولیس، مقابل مردم باید پاسخگو باشم.

 

* این پرسپولیس، پرسپولیسی نیست

به نظر من این پرسپولیسی اصلاً پرسپولیس نیست یعنی پرسپولیس که من می شناختم و مردم انتظار دارند، نیست. من این پرسپولیس را به هیچ وجه در حد نام بزرگ پرسپولیس و پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا نیست و خیلی راحت مقابل هر حریفی شکست می خورد و خم به ابرو نمی آورد.

 

* خوش شانسی

الهلال عربستان باید راحت 4 گل به پرسپولیس در آزادی می زد چون حریف خیلی خوب و با برنامه کارکرد اما پرسپولیس ضعیف و بی انگیزه بود و برنامه ای برای این بازی نداشت و خوش شانس بود که فقط یک گل خورد و بازی را با تفاضل یک گل باخت.

 

* دنیزلی ابزار ندارد
وقتی تیم می بازد، نوک پیکان انتقادات همیشه سمت سرمربی تیم است اما دنیزلی باید ابزار داشته باشد تا کار کند در حالی که پرسپولیس بازیکن ندارد. باید ناکامی تیم تقسیم شود و تمام تقصیرها را گردن دنیزلی نیندازیم چون پرسپولیس بازیکن ندارد و دنیزلی هر جایی را درست کند، جای دیگر ایراد دارد پرسپولیس باید بازیکن داشته باشد تا ببینیم دنیزلی چه کاره است.

 

* پولی که به جیب دلال ها می رود

اوضاع پرسپولیس بالاخره درست می شود امسال نه، سال دیگر، یا شاید هم 5 سال دیگر اما بالاخره وضعیت درست می شود فقط این وسط پول کلانی به جیب دلال ها ریخته می شود و مدیران دوباره وعده و وعید می دهند که سال بعد قهرمان آسیا می شویم.

 

* نوبت مدیران دلسوز می رسد
بسیاری از مدیران دلسور فوتبالی در حال حاضر در نوبت هستند تا به پرسپولیس و فوتبال ایران خدمت کنند ان شاءالله روزی برسد که نوبت آنها شود و امیدوارم که سن ما هم قد بدهد و شاهد حضور مدیران دلسوز فوتبالی در سطح اول فوتبال کشورمان باشیم و روزهای خوب فوتبال ایران را ببینیم.

 

* چه توقعی از کریمی دارید

بعد از بازی با الهلال عربستان شاهد انتقادات زیادی از علی کریمی بودیم چه توقعی از علی کریمی دارید؟ کریمی باید 4 نفر کنارش باشند که بدوند و بجنگند تا او از تجربه اش استفاده کند و گره کار را باز کند اما توقع دارند که کریمی مثل 7 سال قبل باشد مگر چنین چیزی می شود؟ واقعا کریمی با 35 سال سن باید بدود و بجنگد؟

 

* همه از کریمی و مهدی کیا انتظار دارند

همه از علی کریمی و مهدوی کیا انتظار دارند و فکر می کنند چون آن ها بازیکنان بزرگی هستنند باید عالی کار کنند و بار پرسپولیس  روی دوش آنها است اما چنین چیزی نمی شود بقیه بازیکنان پرسپولیس باید بدوند و بجنگند تا کریمی و مهدوی کیا از تجربه و تکنیک منحصر به فردشان استفاده کنند.

 

* مهدوی کیا نتیجه دربی را عوض کرد

مهدوی کیا با استفاده از تجربه خلاقیت و اعتماد به نفسی که دارد نتیجه دربی را عوض کرد او 20 دقیقه در زمین بود اما همان زمان کوتاه برای بازیکنی مثل مهدوی کیا کافی بود تا نتیجه بازی بزرگی مثل دربی را عوض کند این تفاوت کریمی و مهدوی کیا با دیگر بازیکنان پرسپولیس است. آنها با بازینان دیگر تیم تفاوت زیادی دارند.

 

* بازی با یک پا

مهدوی کیا و کریمی نسبت به دیگر بازیکنان تیم آنقدر تفاوت دارند که اگر فقط با یک پای خود هم بازی کنند بهتر از بازیکنان امروزی هستند و حداقل بعد از باخت تیم شان ناراحت می شوند و طاقت گریه و اشک هواداران تیم را ندارند چون آنها با پرسپولیس بزرگ شده اند و نسبت به پیراهنی که می پوشند و هواداران تیم تعصب دارند.

 

* شناختی از بقیه ندارم

من فقط در مورد مهدوی کیا و کریمی از جمع بازیکنان حال حاضر پرسپولیس صحبت می کنم چون با آن ها همبازی بوده ام و نسبت به مهدی و علی شناخت دارم و راجع به دیگر بازیکنان تیم صحبت نمی کنم چون شناختی از آنها ندارم فکر می کنم بقیه بازیکنان تیم از باخت پرسپولیس ناراحت نمی شوند چون مردم هم همین نظر را دارند و می بینند که بقیه بازیکنان پرسپولیس کاملا بی تفاوت هستند.

 

* هواداران حق دارند

پس از شکست پرسپولیس مقابل الهلال در ورزشگاه آزادی هواداران اعتراض کردند و از این باخت شاکی بودند. به نظر من هواداران حق دارند اعتراض کنند و ناراحت باشند چون در یک روز وسط هفته 75 هزار نفر به استادیوم آمدند و تیم محبوب شان باخت آن هم در این بازی حساسی که همه توقع برد داشتند باز هم جای شکرش باقی است که فقط یک گل خوردند و 4 یا5 گل نخوردند.

 

* این بازی حیثیتی بود

بای با الهلال عربستان برای مردم ما حیثیتی بود و فقط یک مسابقه فوتبال نبود چون این بازی اعتبار فوتبال 2 کشور را نشان می داد ضمن اینکه مشکلات سیاسی ایران و عربستان هم بود و باید الهلال را در آزادی می بردیم این باخت واقعا آزار دهنده بود و مردم به حق اعتراض کردند.

 

* پیراهن تنگ می پوشند چربی هایشان مخفی شود

پیراهن پرسپولیس به تن بسیاری از بازیکنان این تیم گشاد است و اصلا در حد و اندازه پرسپولیس نیستند اما چند بازیکن تیم پیراهن های خود را ساسون می گیرند تا هیکل شان کاملا به چشم بیاید ما که هر چه در تلویزیون به هیکل بعضی بازیکنان پرسپولیس نگاه می کنیم فقط چربی می بینیم پیراهن پرسپولیس به تن خیلی ها گشاد است اما پیراهن ها را تنگ می کنند تا چربی ها کاملا به چشم بیاید.

 

* قرارداد فصل بعد

بسیاری از بازیکنان پرسپولیس به فکر قرارداد فصل بعد خودشان هستند آنها به ساق های خودشان فکر می کنند چون فصل بعد هم باید بازی کنند به همین دلیل با خودشان می گویند که چرا باید الکی تکل بزنند و مصدوم شود تا فصل بعد را از دست بدهند؟ بحث حداقل 500 میلیون تومان پول است و به همین دلیل برخی از بازیکنان تیم به فکر قرارداد فصل بعدشان هستند بالاخره 500 میلیون تومان کم پولی نیست که بتوانند به راحتی از آن بگذرند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 288
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 563
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,370
  • بازدید ماه : 5,687
  • بازدید سال : 60,703
  • بازدید کلی : 988,686
  • پوستر سرخ