loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 202 نظرات (0)

رامین آرنگ، مترجم مصطفی دنیزلی كه چند روز قبل خبر درگیری‌اش با سرمربی پرسپولیس منتشر شد ضمن تكذیب خبر درگیری‌اش با دنیزلی می‌گوید: «دنیزلی مثل پدر من است. من نمی‌فهمم خبر درگیری ما از كجا آمده. من اصلا به فرودگاه نرفته بودم.


http://s3.picofile.com/file/7366368595/denizli_tv.jpg

فقط یك بار رفتم به تمرین و با دنیزلی صحبت كردم. بعد هم برگشتم. از زمانی كه دنیزلی در پاس بود ما با هم دوست هستیم و رابطه خوبی با هم داریم. وقتی هم كه به پرسپولیس برگشت قرار شد مترجمش باشم. اما با توجه به اتفاقاتی كه بین ما وجود داشت، خود دنیزلی گفت ما اگر دوست بمانیم بهتر است. من هم به همین دلیل از سمت مترجمی او كنار رفتم و حالا همچنان به عنوان یك دوست كنار دنیزلی هستم.»
آرنگ ادامه می‌دهد: «ما در تمام این سال‌ها با هم دوست بوده‌ایم. از این به بعد هم من را كنار دنیزلی می‌بینید، ولی نه به عنوان یك مترجم. باید بگویم كه امكان ندارد من به دنیزلی جسارت كنم و با او دعوا كنم چراكه او مثل پدرم است.»
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 362
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,169
  • بازدید ماه : 5,486
  • بازدید سال : 60,502
  • بازدید کلی : 988,485
  • پوستر سرخ