loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 449 نظرات (0)

محمد رویانیان که صبح امروز با برنامه ورزش و مردم گفت و گو می کرد، گفت: قبل از هر چیز متاسفم که پرسپولیس به این شکل دچار مشکل شده است. 

 

http://s2.picofile.com/file/7312974187/cb4f030f_e545_47ba_9c69_3331eb61ffb2.jpg

وی افزود: ما توفیقی داریم که اگر از آن بهره بگیریم خیلی از مسائل جبران می شود. در بازی های آسیایی بهترین تیم هستیم و حرف اول را می زنیم و امیدوارم ابر و باید و مه و خورشید دست به دست هم دهند تا به موفقیت برسیم. موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا ارزش همه چیز را دارد.

 

رویانیان ادامه داد: با همه مشکلاتی که وجود داشت اطمینان دارم که می توانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم اما بازیکنان همه توانشان را نشان ندادند و باید بررسی کنیم که مشکل از کجا بود؟ ما از نظر مسائل مالی، روحی و روانی و امکانات برای این تیم کم نگذاشته ایم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد شدید از عملکرد خط دفاعی و دروازه بان تیمش گفت: اگر دنیزلی من را درون دروازه پرسپولیس گذاشته بود از گلرهای تیم بهتر کار می کردم! برای من قابل درک نیست کسی که دروازه بان است به این سادگی گل بخورد. شما ببینید وحید طالبلو در بازی سپاهان و شاهین چگونه عمل کرد و تا زمانی که مصدوم نشده بود و در زمین بود تیمش را یک تنه پیش می برد. دروازه بان می تواند تیم را در شرایط بسیار بد نجات دهد.

 

محمد رویانیان در خصوص ترانسفر علیرضا حقیقی گفت: حقیقی هم همینطور بود. پرسپولیس از ابتدای فصل در خط دروازه دچار مشکل بود. در خط دفاعی هم وضعیت مطلوبی نداشتیم و در خط حمله هر چند بازیکنان توانمندی داریم اما توپ هایمان توی گل نمی رود، کم کم داریم به موضوع طلسم اعتقاد پیدا می کنیم.

 

رویانیان در خصوص غیبت علی کریمی در تبریز گفت: کریمی از مدت ها قبل با دنیزلی هماهنگ کرده بود و من هم در جریان موضوع بودم. ایشان یک مشکل شخصی داشت که حتما باید حل می شد و از چند هفته قبل این موضوع را اطلاع داده بود، ضمن اینکه من از نوع برخورد برخی افرادی که میزبان ما بودند با اقای کریمی گلایه دارم که فعلا مطرح نمی کنم.

 

رویانیان در خصوص کسر امتیاز از پرسپولیس به خاطر بدهی اشپیتیم آرفی گفت: 2 امتیاز کمیته انضباطی که کم نمی شود و من تا زمانی که زنده هستم اجازه نخواهم داد به خاطر مشکلات مالی از پرسپولیس امتیاز کسر شود. ما از این پول ها زیاد داده ایم ، وسط فصل مربی عوض کردیم و بازیکنان جدید جذب کردیم در حالی که خیلی از تیم ها با همان نفرات و کادرفنی کار را دنبال کردند اما ما 2 برابر سایر تیم ها هزینه کردیم.

 

رویانیان با اشاره به عملکرد دنیزلی گفت: بر اساس درخواست هواداران مصطفی دنیزلی را به پرسپولیس آوردم چرا که من فوتبالی نبودم اما معتقدم دنیزلی مربی شایسته و توانمندی است هر چند او را مصون از اشتباه نمی دانم.

 

وی ادامه داد: بعضی از بازیکنان شایستگی حضور در پرسپولیس را از خود نشان ندادند، پرسپولیس بزرگترین تیم آسیاست و هر چند بیمار است اما مشکل حل می شود، اگر بهرام شفیعی انسان بزرگی است با یک بیماری یا مشکل کوچک نمی شود، ما برای راه شفای این بیماری را پیدا کنیم. در این مدت کوتاه هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم و در آینده هم انجام می دهیم.

 

رویانیان در واکنش به شایعه اختلاف عمیق دنیزلی و کریمی و پیش بینی خداداد عزیزی گفت: روحیه دنیزلی و کریمی شبیه هم است و طبع ملایمی ندارند اما این پیش بینی ها مشکلی را حل نمی کند، البته من خداداد عزیزی را دوست دارم ، ایشان زمانی بازیکن محبوب من بود و جسارت نمی کنم.

 

وی افزود: برای من سبک است که مدیرعامل پرسپولیس باشم و میان کریمی و دنیزلی اختلاف ایجاد شود، اگر چنین اتفاقی رخ دهد به هیچ عنوان کوتاه نخواهم آمد. من صراحتا اعلام می کنم علی کریمی و مصطفی دنیزلی هیچ اختلافی با هم ندارند. رابطه این 2 نفر پدر و پسری است و کدورت ها درجا میان آن ها حل می شود. در چند مورد با واکنش مثبت هم از سوی آقای کریمی و هم از سوی آقای دنیزلی مشکل حل شد، رابطه این 2 نفر مثل پدر و پسر است که با هم اختلاف نظر دارند در برخی موارد اما یکدیگر را دوست دارند و هیچ مشکلی بین آن ها وجود ندارد.

 

رویانیان در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: هواداران اطمینان داشته باشند بعد از هر شکست مطمئنا" پیروزی هم هست.

 

 

تصور من این است که برخی مسائل از بیرون به تیم فشار می آورد و بیماری تیم از داخل هم کاملا درمان نشده است هر چند که به شکل محسوسی پیشرفت کردیم. بیماری پرسپولیس باید به طور کامل ریشه کن شود. این شکست های سریالی به هیچ عنوان در شان پرسپولیس نیست.

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,131
  • بازدید ماه : 5,448
  • بازدید سال : 60,464
  • بازدید کلی : 988,447
  • پوستر سرخ