loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 175 نظرات (0)

مدافع پرسپولیس که در بازی با سایپا یکی از دو گل سرخپوشان را به ثمر رساند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا بعد از گلزنی شادی نکرد، گفت: بعد از آن گل ما دو گل عقب بودیم و وقتی تیم دو گل عقب است، در آن دقایق دیگر گل زدن معنی ندارد.


http://s2.picofile.com/file/7362010000/1301240334.jpg

وی افزود: ما باید سایپا را می بردیم و توقع هواداران این بود. پس در آن شرایط جایی برای خوشحالی نبود. هواداران ما ناراحت بودند و معنی شادی بعد از گل زدن آن است که خوشحالی را با همبازیان و هواداران تقسیم کنید.

شکوری ادامه داد؛ اینطور نبود که به خاطر عقب بودن تیم، خودم را کنترل کنم، بلکه واقعا ناراحت بودم و فکرم مشغول این بود که بازی به کجا می کشد.

مدافع چپ پرسپولیس درباره اینکه چرا سرخپوشان اینگونه دور از انتظار ظاهر شدند، اضافه می کند؛ به عنوان بازیکن تیم نمی توانم در این باره صحبت کنم. دلایل قطعا از سوی کادر فنی بررسی می شود ولی می دانم که خودم بدشانس هستم. مدتی در ترکیب نبودم و انگیزه زیادی داشتم، وقتی هم تیم گل می خورد، دیگر مهم نیست از کدام منطقه بوده است. کل تیم و خط دفاع تحت فشار قرار می گیرد.

او در توضیح بیشتر می گوید: در بازی رفت مقابل الغرافه در پنج دقیقه دو گل زده بودیم ولی اینبار در پنج دقیقه دو گل خوردیم. همین مساله باعث شد شیرازه کار از هم بپاشد و شرایط خیلی سخت شد. روی عدم تمرکز و لو رفتن دو توپ، دو گل خوردیم و کار خودمان را سخت کردیم.

شکوری درباره صحنه گل چهارم که داخل دروازه رفت، اینگونه توضیح می دهد؛ بچه ها برای جبران گل جلو رفته بودند، با ریسک بالا بازی می کردیم. سعی کردم از جناح خودم حرکت کنم وقتی دیدم هوشیار در حال بیرون آمدن است، گفتم روی خط موضع بگیرم که اگر توپ رد شد شاید بتوانم آن را بگیرم. توپ به دست حسین هم خورد ولی نصیب بازیکن دیگر سایپا شد.

مدافع پرسپولیس در پایان با اشاره به شعارهایی که علیه حسین بادامکی سر داده شد، گفت: ناراحتی هواداران قابل درک است. شرمنده آنها هستیم ولی بادامکی با تمام توان و تعصب بازی می کند و درست نبود با او اینگونه برخورد شود، به هر حال این ناکامی برای همه بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 469
  • بازدید ماه : 469
  • بازدید سال : 61,486
  • بازدید کلی : 989,469
  • پوستر سرخ