loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 230 نظرات (0)


تيتر گرفتن از شيث مثل گذشته آسان نيست. گويا او ديگر جنجال را دوست ندارد.

شیث رضایی مدافع میانی پرسپولیس در انتظار پایان محرومیتش است تا از تاریخ 8 اردیبهشت بتواند پرسپولیس را در بازی‌های داخلی هم همراهی كند. او البته در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌كند و اتفاقا در بازی‌های اخیر نمایش خوبی را از خود بر جای گذاشت. شیث در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در مورد شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با الغرافه قطر و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد. البته تیتر گرفتن از شیث مثل گذشته آسان نیست و گویا او دیگر جنجال را دوست ندارد.


http://s2.picofile.com/file/7313075264/iranfuny_3.jpg


ابتدا از بازی با الغرافه شروع كنیم. نظرت در مورد بازی فردا چیست؟
می‌دانیم كه نباید مغرور باشیم و باید با تمام وجود بازی كنیم. برای ما شكست دادن الغرافه مهم است چون می‌خواهیم در مرحله بعدی میزبان باشیم. من فكر می‌كنم استادیوم آزادی فردا پر شود و منتظر هواداران هستیم.
در بازی قبلی خیلی خوب فرهاد مجیدی را مهار كردی. فكر می‌كنی در این بازی هم موفق باشی؟
تیم ما هدفی جز قهرمانی در آسیا ندارد و وقتی یك تیم چنین هدف بزرگی دارد بنابراین بازیكنان تلاش می‌كنند تا بهترین بازی ممكن را انجام دهند. بازیكنان پرسپولیس می‌دانند كه در پرطرفدارترین تیم آسیا بازی می‌كنند و باید برای موفقیت تیمشان تلاش كنند.
هنوز هم خیلی‌ها آن دربی معروف را از یاد نبردند. دیداری كه فرهاد مجیدی گل زد، تو مقصر شناخته شدی و اتفاقاتی كه بعد از آن بازی افتاد. در موردش صحبت می‌كنی؟
این اتفاقات همیشه در فوتبال رخ می‌دهد و بازیكنان همیشه در فوتبال بالا و پایین را تجربه می‌كنند. مهم این است كه یك بازیكن بتواند یك سیر صعودی را طی كند و هدفش فقط فوتبال بازی كردن باشد.
در مورد سرودی كه تماشاگران استقلال برایت ساختند چه صحبتی داری؟
من همیشه بهترین بازی‌هایم را در دربی انجام دادند و وقتی فیلم این بازی‌ها را نگاه می‌كنم لذت می‌برم. مطمئنا آنها روی من حساس هستند و برایم سرود ساختند تا حرصم بدهند و من را ناراحت كنند ولی فوتبال همیشه قرار نیست اتفاقات بدی را برای یك بازیكن رقم بزند و من یاد گرفته‌ام كه همیشه محكم باشم.
فكر می‌كنی چرا گل مجیدی آنقدر بزرگ جلوه داده شد و خیلی‌ها گفتند كه شیث مقصر اصلی است؟
من در مورد آن گل با 4 نفر از بهترین مربیان و فنی‌ترین مربیان ایران حرف زدم و خواستم بدانم كه چقدر مقصرم. همه آنها گفتند كه من كمترین تقصیر را داشتم.
به نظر می‌رسد مصطفی دنیزلی نقش زیادی در احیای تو داشت، درست است؟
صددرصد همین‌طور است. من باید اول از سردار رویانیان تشكر كنم كه جریمه‌ام را بخشید و باعث شد كه برگردم. این لطفی بود كه او به من كرد و همچنین باید از اعتماد دنیزلی در سخت‌ترین شرایط زندگی‌ام تشكر كنم. من هیچ وقت لطف او را فراموش نخواهم كرد.
آیا فصل بعد در پرسپولیس هستی؟
نمی‌دانم و باید صبر كرد. قرارداد من امسال به پایان می‌رسد. اگر مرا خواستند با كمال میل می‌مانم و اگر نخواستند می‌گویم چشم و می‌روم. من 8 سال در پرسپولیس بازی كردم و به این تیم تعصب دارم و از صمیم قلب همیشه دوست دارم كه موفق باشد.
در این مدت دنیزلی به تو حرفی زده كه همیشه در یادت باقی بماند؟
فكر می‌كنم یك هفته از حضور من در پرسپولیس گذشته بود كه او به من یك حرفی زد. البته من نمی‌توانم بگویم كه دنیزلی چه گفت. من باید از او تشكر كنم و همچنین آنهایی كه در آن دوران سخت به یادم بودند. خیلی‌ها حال مرا نپرسیدند ولی از افرادی مثل سردار رویانیان، سردار زارع، محمد مایلی‌كهن و علی پروین تشكر می‌كنم.
فكر می‌كنی چه تیمی قهرمان لیگ شود؟
هر 3 تیم شانس دارند و فقط خدا می‌داند كه چه شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 773
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,580
  • بازدید ماه : 5,897
  • بازدید سال : 60,913
  • بازدید کلی : 988,896
  • پوستر سرخ