loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 167 نظرات (0)

وضعیت مالی ما وخیم است

 رضا عنایتی پس از شکست 3 بر صفر صبا مقابل استقلال عنوان کرد: برای اینکه بتوانم آمار گلزنی خود را بالا ببرم انگیزه داشتم. چند هفته‌ای که مصدوم بودم مرا عقب انداخت اما اکنون شرایط مهیا است و به همین دلیل دوست داشتم امروز گل بزنم به خصوص که می‌دانستم رقبایم موفق به گلزنی‌ نشده‌اند.


http://s2.picofile.com/file/7354312896/295402_101905269912189_100002781481864_7781_3582379_n.jpg


وی با بیان اینکه وضعیت مالی باشگاه صبا خوب نیست تصریح کرد: این حقیقت را بگویم که وضعیت مالی ما وخیم است. 20 درصد پیش قرارداد دوم خود را قرار است دو ماه دیگر بگیریم و این در حالی است که لیگ یک ماه دیگر تمام می‌شود. با این حال بچه‌ها با انگیزه زحمت می‌کشند.

عنایتی با اشاره به اینکه صبا در قم تماشاگر ندارد گفت: 30 هفته از رقابت‌های لیگ گذشته و این تیم از رده پنجم پایین تر نیامده اما ما تماشاگری نداریم و من خودم به عنوان بزرگتر تیم انگیزه‌ام از بین می‌رود. نهایت تماشاگری که به ورزشگاه می‌آید 200 نفر است.

 

این بازیکن ادامه داد: نمی‌دانم چرا مردم قم صبا را قبول نمی‌کنند. شاید این مردم حق داشته باشند و شاید توقع‌شان بالا است در حالی که تیمی از لیگ برتر به شهری می‌رود باید تجربه داشته باشد و طی روند زمانی از بازیکنان بومی استفاده کند. در شرایط فعلی نمی‌شود تیم را بومی کرد و اگر بخواهند چنین کاری انجام دهند درست نیست.

وی در پاسخ به این سؤال آیا برای فصل بعد در این تیم می‌ماند یا خیر گفت: فعلا شرایط مشخص نیست.

عنایتی در خصوص بازگشت به استقلال عنوان کرد: برای من نام استقلال مهم است و بارها گفته‌ام با نام شخص مدیر عامل کاری ندارم. امروز که ابراز احساسات تماشاگران را دیدم خیلی احساس کردم مردم دوست دارند به این تیم برگردم و آنها به این فکر نمی‌کنند که چه کسی می‌خواهد مدیر عامل یا سرمربی باشد. برای من نام استقلال خیلی مهم است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد به استقلال بازگردد یا خیر گفت: پیشنهاد استقلال برای من همیشه ویژه است.

عنایتی در خصوص قضیه رشوه به بازیکنان صبا در یکی از بازی‌های گذشته گفت: همان مسئله ای که خود آقای ویسی گفت و می خواستند تمرکز تیم را بهم بزنند. شاید می خواستند شیطنت کنند اما این کارها خوب نیست.

عنایتی در پاسخ به این سؤال که چرا امروز موفق به گلزنی نشد، گفت: مهدی رحمتی و بازیکنان استقلال نگذاشتند گل بزنم. مهدی از دوستان خوب من است و امروز تلاش زیادی کرد و از طرفی شانس هم با من یار نبود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 816
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,623
  • بازدید ماه : 5,940
  • بازدید سال : 60,956
  • بازدید کلی : 988,939
  • پوستر سرخ