loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 112 نظرات (0)

مربی دروازه بان های پرسپولیس می گوید هرگز اجازه جدایی شهاب گردان از تیم را نخواهد داد.


نیمکت نشینی شهاب گردان در پرسپولیس شایعات زیادی را به وجود آورده است.هر روز خبر از پیشنهاد جدیدی می رسد که احتمال جدایی این دروازه بان را افزایش می دهد اما ناجی مربی دروازه بان های پرسپولیس حرفی می زند که باید گفت گردن قطعا تا آخر فصل پرسپولیسی خواهد ماند:«من در این باره چیزی نشنیده ام اما مطمئن باشید که اجازه جدایی شهاب از پرسپولیس را نخواهم داد.» او این را گفت و ادامه داد:«گردان یک دروازه بان استاندارد است.او توانایی ها خوبی دارد و می تواند به تیم کمک کند.هیچ دلیلی هم برای جدایی اش از پرسپولیس وجود ندارد.» ناجی با اشاره به اینکه پرسپولیس به سه دروازه بان استاندارد نیاز دارد ادامه می دهد:«من آدم خوشبختی هستم که سه دروازه بان استاندارد را در اختیار دارم.نیلسون،گردان و عابدزاده هر سه از توانایی های زیادی برخوردار هستند.این برای من کافی است و از توان همه آنها استفاده خواهم کرد.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 971
  • بازدید ماه : 5,288
  • بازدید سال : 60,304
  • بازدید کلی : 988,287
  • پوستر سرخ