loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 156 نظرات (0)

ارتش پرسپولیس :اوضاع بحراني پرسپوليس باعث شده که بسياري از پيشکسوتان اين تيم انتقادهاي تندي از سرخپوشان داشته باشند. بهروز رهبري‌فر، مدافع اسبق پرسپوليس هم از اين که اين تيم دچار چنين شرايطي شده ناراحت است و معتقد است که مسئولان پرسپوليس با هواداران لجبازي مي‌کنند و به فکر تغيير و تحول نيستند. او در گفت‌وگو با سايت گل در مورد وضعيت بحراني پرسپوليس به سئوالات پاسخ مي‌دهد.

http://s3.picofile.com/file/7368798167/df58c0f1d3417d2fa69a9aa2c21c5a62.jpg

آقاي رهبري‌فر، چرا پرسپوليس دچار اين وضعيت شده است؟

من فکر مي‌کنم آنهايي که براي پرسپوليس از جان و دل بازي مي‌کنند هيچ‌وقت از ياد هواداران نمي‌روند. من الان گاهي اوقات مردم را در خيابان مي‌بينم و آنها جلوي من را مي‌گيرند و مي‌گويند يک کاري کنيد که اين تيم درست شود. من هم جوابي ندارم به آنها بدهم. من معتقدم بازيکني که به پرسپوليس مي‌آيد اول بايد دل و جرات بازي کردن را اين تيم را داشته باشد، بازيکنان الان بايد پول خرج کنند و به پرسپوليس بيايند ولي مثل اين که برعکس شده است. من هم در تيم ملي بازي کرده‌ام و هم در پرسپوليس ولي با قاطعيت مي‌گويم که عيار پرسپوليس خيلي بالاتر از تيم ملي است.

به نظر شما چرا پس از گذشت 9 هفته مشکلات حل نشده و پرسپوليسي‌ها بهانه مي‌آورند؟

من معتقدم وقتي بازيکني يک ميليارد پول مي‌گيرد و لقب بازيکن ميلياردي مي‌گيرد، يعني اين بازيکن ستاره است پس بايد بازي را براي پرسپوليس در بياورد. اگر فوتباليستي مثل مسي به پاکستان هم برود همان مسي است چون او ستاره است. من فکر مي‌کنم بازيکنان پرسپوليس بايد حداقل يک جو مرام و مردانگي داشته باشند و مردانه بگويند که ما در حد اين تيم نيستيم و کاري از دست‌مان برنمي‌آيد. خيلي از اين بازيکنان قبل از اين که به پرسپوليس بيايند نمي‌دانستند بازي کردن در اين تيم چقدر سخت است. شما اگر قيافه بازيکنان پرسپوليس را در زمين بگيريد خيلي راحت متوجه مي‌شويد که اصلاً لبخند نمي‌زنند و با يکديگر رفيق نيستند، آنها حتي يکديگر را هم قبول ندارند.

پرسپوليسي‌ها در اصفهان بحث آب آلوده و آن اتفاقات را پيش کشيدند، در اين مورد صحبت مي‌کنيد؟

من معتقدم بازيکن در بدترين شرايط هم بايد از جانش مايه بگذارد. يادم مي‌آيد داود فنايي با پاي شکسته مقابل استقلال بازي کرد و بعد از بازي رفت و پايش را گچ گرفت و هيچ‌کس هم نفهميد. بازيکنان پرسپوليس اگر پول مي‌گيرند نوش‌جان‌شان ولي بايد بدانند که بايد براي پرسپوليس جان بدهند.

 


برخي معتقدند مانوئل به دليل شرايط سني‌اش گزينه مناسبي براي پرسپوليس نيست. نظر شما چيست؟

در کلاس‌هاي C مربيگري يکي از شاخصه‌هاي مهم در مورد کار مربيگري سلامت جسماني است و يک مربي بايد مثل بازيکن شوت بزند، مثل بازيکن بدود و درصد بالايي از آمادگي يک فوتباليست را داشته باشد. من معتقدم مانوئل شرايط جسمي خوبي ندارد و اگر در ايران بود فرزندانش او را به آسايشگاه سالمندان مي‌بردند. شايد او مربي خوبي باشد ولي در پرسپوليس جواب نداده است. به عنوان مثال آنجلوتي در ميلان موفق بود ولي در چلسي نتيجه نگرفت و کاپلو هم در تيم ملي انگليس نتيجه نگرفت. من نمي‌دانم چرا رويانيان اينقدر لجبازي مي‌کند، مگر هواداران پرسپوليس چقدر بايد عذاب بکشند؟ اين تيم از لحاظ تاکتيکي هيچ چيزي ندارد.

در مورد کنار گذاشتن علي کريمي چه صحبتي داري؟

اين کارها هيچ دردي را دوا نمي‌کند. اگر کريمي به درد نمي‌خورد پس چرا او را در ابتداي فصل نگه داشتند. او کاپيتان پرسپوليس و کاپيتان تيم ملي است و برخوردي که با کريمي شد واقعاً تاسف‌آور است. هيچ جاي دنيا با ستاره‌ها اين‌طور برخورد نمي‌کنند. الان آن عده‌ کمي که به استاديوم‌ها مي‌آيند فقط به خاطر حضور چند ستاره دهه 70 مثل علي کريمي و فرهاد مجيدي است.

رويانيان گفته که بعضي از بازيکنان پرسپوليس قليان مي‌کشند. در اين مورد چه صحبتي داري؟

اين مسائل به خود فوتباليست‌ها مربوط مي‌شود. هم‌تيمي من يک بسته سيگار مي‌کشيد ولي از يک تا 90 مدام جلو مي‌رفت و به عقب مي‌آمد. اين بازيکنان پرسپوليس اصلاً نمي‌توانند در زمين مسابقه بدوند. در ضمن من از يک موضوع خيلي ناراحتم.

چه موضوعي؟
من از علي پروين هم ناراحتم و فکر مي‌کنم او ديگر پروين گذشته نيست. آقاي پروين، چرا در اين شرايط سکوت کرده‌اي؟ الان شما بايد حرف بزنيد و آيا دليل سکوت شما اين است که پستت را در پرسپوليس نگيرند؟ خيلي‌ها به من مي‌گويند چرا پروين آن پروين گذشته نيست و اين موضوع براي خودم هم جاي سئوال دارد.

ارسال در: چهارشنبه 5 مهر ساعت 11:50 (1391/7/5)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,176
  • بازدید ماه : 5,493
  • بازدید سال : 60,509
  • بازدید کلی : 988,492
  • پوستر سرخ