loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 250 نظرات (0)

ايمون زايد کم‌کم خود را به ترکيب پرسپوليس نزديک کرد اما شرايط اصلا براي او آسان نخواهد بود. زايد هنوز در بازي‌هاي ليگ به ميدان نرفته است. اما در بازي دوستانه حضور پيدا کرد و گل زد. با او گفتگويي داشتيم که از نظر شما مي‌گذرد:


http://s1.picofile.com/file/7313729137/IMAGE634649213866233143.jpg

بازگشت تو با گل همراه بود. فکر مي‌کني اين روند ادامه پيدا کند؟

اين يک بازي دوستانه بود. با اين وجود خيلي خوب بود. چون چند هفته‌اي بود که بازي نکرده بودم. خيلي خوشحالم که گل زدم. اميدوارم در بازي دوم هم به شکلي ظاهر شوم که بتوانم جلوي داماش بازي کنم.

فکر مي‌کني از چه هفته‌اي، به ترکيب اصلي تيم برگردي؟

نمي‌دانم گفتنش خيلي سخت است. به تشخيص کادرفني بستگي دارد.

تشخيص کادرفني هم به عملکرد خودت بستگي دارد؟

تا حدي اينطور است ولي گاهي مربي افکار و سلايق خودش را دارد و من سعي مي‌کنم به افکار او نزديک شوم.

 تو با دو مهاجم ملي‌پوش همبازي هستي. فکر مي‌کني چند درصد بازي‌هاي اين فصل را به خودت اختصاص بدهي؟

اصلا نمي‌توانم تخمين بزنم. پرسپوليس مهاجمان خوبي دارد خيلي خوب است که رقابت داشته باشيم و دوست دارم در اين شرايط بازي کنم و گل بزنم.

خيلي‌ چيزها بستگي به تمرينات خودم و رقبايم دارد. کمي شانس هم بايد باشد تا بتواني زمان بيشتري از بازي را به خودت اختصاص بدهي.

من بايد بتوانم خودم را ثابت کنم تا شرايط به نفع من تغيير کند. اصل رقابت بر همين است.

 با توجه به سه گلي که در داربي زدي، فکر مي‌کني هفته ششم در ترکيب باشي؟

تا اينجا که در مسابقات نبودم. در واقع شرايط جسمي‌ام مناسب نبود، اما الان وضعيت فرق کرده است. اين بازي‌هاي دوستانه فرصتي است تا بتوانم عرض اندام کنم و شانس خودم را بيشتر کنم. اميدوارم مانوئل قانع شود.

فکر مي‌کني باز هم گل بزني، چون اينبار روي تو تمرکز زيادي وجود دارد؟

قطعا اينبار خيلي مشکل‌تر است. چون بازيکنان استقلال من را با تمام وجود و با پوست و گوشتشان حس کرده‌اند. اين بار هر کاري مي‌کنند که من گل نزنم ولي تلاش خواهم کرد با استفاده از فرصتها، گلهايي که لازم است را بزنم.

 گل‌ها؟

چه ايرادي دارد. مگر سال قبل کسي انتظار داشت، سه گل بزنم؟

 پرسپوليس اين روزها، شرايط خوبي ندارد چرا؟

ما تقريبا يک تيم جديد شده‌ايم. کادرفني هم جديد است. نياز به زمان داريم تا خودمان را جفت و جور کنيم. الان هيچکس از اين شرايط خوشحال نيست. من دليل ديگري براي اين وضعيت نمي‌بنيم.

اين حرفها براي هواداران پرسپوليس تکراري شده است؟

طبيعي است. چون دليل ديگري وجود ندارد يعني چيز ديگري به فکرمان نمي‌رسد. ما نياز به زمان داريم و اگر دچار حاشيه نشويم، همه چيز خوب پيش خواهد رفت.

 دقيقا به همين دليل بعضي اعتقاد دارند پرسپوليس براي داربي از پيش بازنده است؟

من اصلا موافق اين مسئله نيستم. ما هنوز دو هفته تا آن بازي فاصله داريم.

با هر مسابقه‌اي که پشت سر مي‌گذاريم. دنياي تازه‌اي روبروي ما قرار مي‌گيرد.

تمرينات متعددي داريم که همه اينها کمک مي‌کند به شناخت بهتري از يکديگر برسيم.

من واقعا اميدوارم اين بازي را ببريم. نبايد فراموش کنيم داربي يک مسابقه خاص و متفاوت است و نمي‌توان آن را با ساير مسابقه‌ها مقايسه شود.

تو هم مي‌خواهي بگويي؛ تيمي که مشکل دارد شانس بيشتري دارد؟

نمي‌خواهم اين را بگويم. ولي هميشه اينطور است که وقتي به داربي مي‌رسيد، شرايط کاملا متفاوت مي‌شود و اين بازي فرمولهاي خودش را دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,142
  • بازدید ماه : 4,279
  • بازدید سال : 59,295
  • بازدید کلی : 987,278
  • پوستر سرخ