loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 304 نظرات (0)

تنها کاری که او برای ماندن در پرسپولیس باید می کرد ارائه فوتبال بی حرف و حدیث بود و اتفاقی که باشگاه را مجاب به حفظش درکنار نورمحمدی وسایر مدافعان کند اما انگار قیمت نگه داشتن شیث آنقدر گزاف بود که به دردسر هایش نمی ارزید.


http://s2.picofile.com/file/7313075264/iranfuny_3.jpg

می گفتند به باشگاه های لیگ برتری توصیه شده شیث را نگیرند پس در این شرایط عجیب بود اگر پرسپولیس بزرگ دوباره سراغ او برود و ریسک تکرار اتفاقات زشت سال های گذشته ، از شیرین کاری در هواپیما گرفته تا شادی گل یوتیوبی اش را به جان بخرد. در این شرایط «خنکدار» تا دقیقه 90 مهلت نقل و انتقالاتمنتظر پرسپولیس ماند اما او خودش خوب می داند حتی اگر این انتظار تلخ تا دقیقه 90+7 یا و قتهای اضافه و ضربات پنالتی هم طول می کشید نه پرسپولیس و نه هیچ تیم دیگری از لیگ برتر برای به خدمت گرفتنش آفر نمی داد.


شیث دلگیر از پرسپولیس و بی محلی به او فقط چند روز طاقت آورد و لب به سخن گشود تا همه بدانند او یک پرسپولیسی دو آتشه است که بخاطر این عرق و تعصب به هیچ تیمی غیر از پرسپولیس نمی رود و فقط رنگ قرمز راعشق است. رضایی در مصاحبه ای که اشک هوادار متعصب را در می آورد از نامهربانی های باشگاه گفت و اینکه چرا به بازگشت رویایی اش بعد از سپری کردن محرومیت اعتنایی نشده و تلاش های او به هیچ انگاشته شده است. شیث تصمیمش را گرفته بود و در اولین جمله از مصاحبه سوزناکش گفت:« تا دقیقه 90 منتظر پرسپولیس ماندم اما وقتی دیدم حتی یک نفر به من زنگ نزد که بگوید کجا هستی و چه کار می‌کنی فکر کردم که بهتر است اصلاً بازی نکنم.»
برای تغییر نظرآقای شماره 13 فقط باید یکی دو روزی منتظر می ماندی تا بدانی تمام آن حرف های قشنگ که از عشق به پیراهن پرسپولیس و تعصب به این تیم گفته بود نه از دل بلکه از سر استیصال و درماندگی برای یافتن تیم جدید است.انگار تا آن روز حتی شهرداری دسته یکی هم پا پیش نگذاشته بود وگرنه شاید شیث به آن شدت بر خانه نشینی و فراق ازفوتبال بخاطر بی اعتنایی پرسپولیس تاکید نمی کرد.
پس هنوز هم عشق است پیراهن قرمز ،البته قرمز شهرداری تبریز و این یعنی که عشق رنگ نمی بازد و هر لحظه و هر جا می شود به محبوب رسید و بعد توجیه اشک درآور دیگری ردیف کرد مثلا با این مضمون:«به تیم لیگ یکی رفتم تا روبروی پرسپولیس نایستم...» شیث طاقت ندارد.طاقت ندارد ببیند خواسته نشده و حتی بعد از این نخواستن، هوادارانش نه درمحل تمرین تیم پیش چشم سدجلال و بنگر و نه حتی فضای مجازی برایش تره خرد نمی کنند.دیگر از آن حمایت های هواداری خبری نیست اما او بازهم خود را محق می داند که باید برای نگه داشتنش در تیمی که می خواهد بدون حاشیه قهرمان باشد جایی نخواهد داشت و البته دل هیچ هواداری برایش تنگ نمی شودشیث طاقت ندارد مثل شیری،معمارزاده و محمد یا بقیه آنهایی که باشگاه به هر دلیلی دست رد به سینه شان زد ساکت بماند و برای اثبات حقانیتش دنبال راه درست برود.برای او نخواستن پرسپولیس ثقیل افتاده اما عجیب است که مقابل آینه نمی ایستد تا از خود بپرسد:«چه کار باید می کردم که به این روزنیافتم تا مثل یک جنتلمن و فوتبالیست رزومه دار با شخصیت با من رفتار کنند و بموقعش برای تمدید قرارداد تماس بگیرند؟»
 بی انصاف نیستیم.از شیث بازیهای خوب کم ندیده ایم کما اینکه این نمایش های جالب گهگداری بعد از بازگشتش به میدان هم تکرار شد اما انگار برای او که تمام پل های پشت سر راخراب کرده بود نمی شد جایی در تیم فصل بعد باز کرد.انگار شیث یک وصله ناجور بود برای پرسپولیس که هر بارمی آمد و در تیم جانی می گرفت باید انتظار اتفاقات تلخی را می کشیدی که تا سالها در حافظه اهالی فوتبال به عنوان یک ماجرای زشت می ماند و متاسفانه هیچ وقت پاک نمی شد. انگار برای نگه داشتن شیث باید پیه خیلی از اتفاقات تلخ را باید به تن مالید و مخاطرات بسیاری را به جان خرید .
 حتما مدیران باشگاه تبریزی هم با درنظر گرفتن تمام جوانب به این کار تن داده اند ؛تن دادنی که رویانیان حاضر به ریسکش نشد وحالا رضایی که روزی از مدیرش نیک می گفت و او را بهترین می دانست حالا دروغگو می خواندش و دلخوری هایش را رسانه ای می کند. برای شیث دنیا به آخر نرسیده که بخواهد تارک دنیا شود وپشت به آن قسمت کمرنگ ازکارنامه خوب فوتبالی اش کند.
او می تواند دوباره با فوتبالش حرف بزند و خودش را آنقدر بالا بکشد که مدیر پرسپولیس برای به خدمت گرفتن دوباره اش این بار قبل از دقیقه 90 تماس بگیرد اما برای مدافع خوبی مثل او که همیشه بار فنی اش زیر آن شیطنتهای بچگانه و فیلم های هندی مشمئزکننده گم شده و می شود، پرسپولیس تنها مراد است وخنکدار حتی اگر در تیم دیگری بازیافت شود برای خودش مزه ای نخواهد داشت و عبارت «بازگشت رویایی » برایش تداعی نمی شود. و حتما بخاطر اینکه او می داند شاید تا مدت ها بعد دل هیچ پرسپولیسی ای برای او تنگ نخواهد شد این بازگشت کمی بعید و غیر قابل انتظار باشد .
بالاخره هر چه نباشد برای او پرسپولیس کعبه آمال است واگر دوستداران این تیم او را نخواهند راه بازگشت ازآنچه در مخیله امیدواران به تماشای شیث اصلاح شده و خوب می گذرد پر پیچ و خم تر خواهد بود که شاید سر آخر به مقصد نامعلومی برسدیاحتی زمانبه او اجازهچنینکاری ندهد. یادمان نرود شیث بعد از جدایی چند باره از پرسپولیس حالا یک بازیکن 28 ساله است .
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 342
  • بازدید ماه : 4,659
  • بازدید سال : 59,675
  • بازدید کلی : 987,658
  • پوستر سرخ