loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 179 نظرات (0)

مانوئل: غيبت هواداران به ضرر پرسپوليس خواهد بودlمشکلی با باشگاه ندارم

مانوئل ژوزه روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار مقابل تيم فجر شهيد سپاسي شيراز گفت: اميدوارم در طول مدتي که در ايران هستم با هم رابطه خوبي داشته باشيم زيرا رسانه ها براي من اهميت فراواني قائل هستند و مي خواهم با شما به طور صحيح کار کنم.


http://s3.picofile.com/file/7416340963/598558_333221303420763_779472172_n.jpg

وي ادامه داد: من نمي دانستم قرار است بدون حضور هواداران بازي کنيم و اين براي ما اصلا خوب نيست و کاملا به سود حريف است.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي ما پيروزي در نخستين ديدار اهميت زيادي داشت و فکر مي کنم بازيکنان تيم ما به خود باوري رسيده اند.

وي تصريح کرد: در مدت کمي که در تيم پرسپوليس حضور داشته ام نمي توانستم کار زيادي انجام دهم و من از بازيکنان جذب شده فقط در خصوص ''نيلسون'' دروازه بان جديد پرسپوليس نظر داده ام.

وي اظهار داشت: من قبلا هم گفته ام هفته هاي نخست براي ما دشوار خواهد بود و اين را تجربه زياد من نشان مي دهد و بدانيد من شعبده باز نيستم که در اين مدت کم، تيم را درست کنم.

ژوزه گفت: ما مي خواهيم در هر ديدار چه با حضور هواداران و چه بدون حضور آنها پيروز باشيم و بايد تيم خيلي خوبي باشيم و هر بازي که مي گذرد پيشرفت کنيم.

وي ادامه داد: ما در مقابل تيم صنعت نفت آبادان فقط 40 درصد از آن چيزي بوديم که من مي خواستم و اميدوارم روز سه شنبه بهتر باشيم و بتوانيم سه امتياز را که بسيار مهم است بدست آوريم.

وي افزود: من 36 سال است مربي هستم و تيم هايي که من در آنها حضور دارم بايد خوب کار کنند و تيم ما در آينده نزديک بازي خيلي زيبايي به نمايش خواهد گذاشت.

سرمربي تيم پرسپوليس گفت: در آبادان هوا بسيار گرم بود و بازيکنان من دچار مشکل شدند اما تيم حريف به آن شرايط عادت داشت اما از اين خوشحالم که توانستيم اين ديدار را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

ژوزه خاطرنشان کرد: تيم بزرگي چون پرسپوليس که مي خواهد قهرمان شود بايد در تمام بازي ها فقط به کسب سه امتياز فکر کند و اي کاش هواداران که يار 12 ما هستند در بازي روز سه شنبه حضور مي داشتند.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تیم بزرگی مانند پرسپولیس که قهرمانی می‌خواهد باید در همه بازی‌ها به قهرمان شدن فکر کند، البته تماشاگران یار دوازدهم تیم هستند و به آنها نیاز داریم، زیرا فوتبال بدون تماشاگر مثل غذایی بی نمک است ولی در این شرایط هم باید برای موفقیت تلاش کنیم.

 

 

وي در خصوص تمرين بعد از افطار گفت: قبلا بازي در ماه رمضان را در کشورهاي مصر و عربستان تجربه کرده و در آنجا نيز اين شرايط بود که بعد از افطار تمرين کنيم.

ژوزه در خصوص دلايل ثبت نشدن قرارداد خود با باشگاه پرسپوليس تهران خاطرنشان کرد: دلايل اين مساله به من و باشگاه بر مي گردد و تمام مسايل به صورت عادي برطرف خواهد شد و فکر مي کنم فردا هم بتوانم روي نيمکت بنشينم.

وي در خصوص استفاده از بازيکنان جوان در ديدار صنعت نفت آبادان گفت: بازيکنان زيادي در تيم دارم که نامي و با تجربه هستند و هيچگاه خود را ستاره ندانسته اند و براي بازيکنان جوان تر الگوهاي خوبي هستند.

وي تاکيد کرد: استفاده از بازيکنان جوان و فيزيکي در ديدار مقابل صنعت نفت به خاطر گرما بود و در 30 دقيقه پاياني ديديد که بهتر از حريف بوديم و توانستيم بازي را ببريم.

مهم بازي کردن بازيکن خاصي نيست و هدف همه، کسب سه امتياز است و در هر بازي افرادي که به ميدان مي روند بايد توانايي هاي خود را به اثبات برسانند.

 

ژوزه در واکنش به این موضوع که بازی فجر و پرسپولیس را نبرد پیرمردها می‌نامند، گفت: پیرمردها نبرد نمی‌کنند بلکه فکر می‌کنند.

 

 

وی  در خصوص نارضایتی هواداران از خط هافبک تیم پرسپولیس گفت: ما فقط 15 روز است که کار خود را آغاز کرده ايم و بايد فرصت دهيد توانايي هاي خط هافبک ما را ببينيد. تماشاگران حق دارند اما ما قدم به قدم مشکلات را حل می کنیم.

وي ادامه داد: ما کار خود را از خط دفاع آغاز کرده ايم و مطمئن باشيد خط به خط جلو خواهيم رفت و خط هافبک خوبي نيز در اختيار خواهيم داشت.

ژوزه اظهار داشت: هواداران حق دارند بدانند ما از نظر دفاعي قوي تر هستيم اما مطمئن باشيد قدم به قدم تمام خطوط خود را خواهيم ساخت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,065
  • بازدید ماه : 1,065
  • بازدید سال : 62,082
  • بازدید کلی : 990,065
  • پوستر سرخ