loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 189 نظرات (0)

 اميدوارم آقاي ياوري بعد از بازي سرحرف‌هايش باشد

به نظر مي‌رسد پرسپوليس امسال در هيچ پستي با كمبود بازيكن مواجه نشود. در جناح چپ سرخ‌ها كه حداقل اين طور به نظر مي‌رسد، البته چپ‌پاهاي سرخ‌ها امسال چند پسته هستند.

اميرحسين فشنگچي به عنوان يكي از چپ‌پاهاي پرسپوليس پس از اولين گام سرخپوشان و موفقيت تيمش در خرماپزان آبادان اين چنين دفاع مي‌كند.


http://s3.picofile.com/file/7368920749/178.jpg

قدم اول چگونه برداشته شد؟
بازي برابر نفت در خانه‌اش بازي سختي بود. اين يك 3 امتياز بسيار شيرين بود. خوشبختانه ليگ را با قدرت شروع كرديم. اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد.
شرايط هنگام برگزاري مسابقه چگونه بود؟
واقعا خرماپزان خوزستان كه مي‌گويند را به چشم ديديم و با تمام وجود احساس كرديم. دماي هوا كه مي‌گفتند بالاي 50 درجه است. رطوبت هم كه فوق‌العاده زياد بود. اين شرايط خيلي بچه‌ها را اذيت كرد. با اين حال همه تلاش‌شان را در نيمه دوم بيشتر كردند. به اين ترتيب مزد دوندگي‌مان را با پيروزي و كسب 3 امتياز گرفتيم.
پس بايد گفت در چند جبهه جنگيديد تا به اين 3 امتياز برسيد؟
گرماي شديد و رطوبت بالاي هوا، تماشاگران خونگرم حريف و خود تيم خوب نفت آبادان؛ در كل شرايط سختي بود. اما بايد اين بازي را مي‌برديم تا ليگ را با قدرت شروع كنيم. ضمن اين كه هواداران از ما انتظار داشتند. خدا را شكر كه موفق شديم از خجالت‌شان دربياييم.
خاطره خوب شروع ليگ هفتم را هم براي‌شان تداعي كرديد؟
خدا را شكر كه اين طور شد. امسال هم شرايط خوبي داريم. هر چقدر كه از ليگ سپري شود شرايط‌مان بهتر هم خواهد شد. ان‌شاءا... بتوانيم يك روند رو به رشد را ادامه بدهيم تا بتوانيم در انتهاي فصل بهترين رتبه را از آن خودمان كنيم.
با توجه به شرايط بازي، نتيجه عادلانه بود؟
نيمه اول قدري عقب نشستيم، اما نيمه دوم تمام توپ و ميدان دست ما بود. بنابراين فكر مي‌كنم نتيجه عادلانه بود. ما سه، چهار موقعيت خيلي خوب داشتيم. يك صحنه مشكوك به پنالتي هم داشتيم.
منصفانه عملكرد خودت را نقد مي‌كني؟
بد نبود، البته بايد با سيدجلال حسيني هماهنگ‌تر بشويم. اما براي بازي اول بد نبود. با توجه به اينكه دروازه‌مان بسته ماند. شرايطي بود كه به حريف موقعيت‌هاي زيادي هم نداديم.
امسال «چپ» پرسپوليس حسابي پر است.
بله، مهرداد پولادي، مهرزاد معدنچي و بالاخره من هم هستم. همه تمام فكرمان اين است كه به پرسپوليس كمك كنيم.
در اين ترافيك «چپ» خودت چطور است؟
هر كس در تركيب قرار بگيرد، تنها سعي‌اش اين است كه به اهداف تيمي كمك كند. اگر در تركيب قرار بگيرم، سعي خواهم كرد تا بهترين بازي‌هايم را براي پرسپوليس انجام دهم.
اين هفته هم كه بايد در ورزشگاه خالي از تماشاگر بازي كنيد؟
به طور حتم اين مساله به ضررمان خواهد بود. كاري از دست‌مان برنمي‌آيد. اگر بخواهيم به هدف‌مان كه كسب عنوان قهرماني است برسيم، بايد تمام اين سختي‌ها را پشت‌سر بگذاريم. ان‌شاءا... از داربي كه هواداران‌مان اجازه حضور در ورزشگاه را به دست مي‌آورند، بتوانيم كارمان را با قدرت مضاعفي به پيش ببريم.
با مقايسه‌اي كه ميان اسامي بازيكنان پرسپوليس و استقلال صورت مي‌گيرد چه مي‌كنيد؟
من فكر مي‌كنم پرسپوليس امسال براساس عقل و منطق و نيازهايي كه داشت بازيكن جذب كرد. اين جذب با برنامه مي‌تواند به پيشبرد اهداف تيم كمك كند.
خيلي روي پرسپوليس مانور شد كه تيمي ميلياردي بسته‌ايد، در حالي كه حالا استقلال براي نكونام و سپاهان براي خلعتبري ارقام نجومي پرداخت كرده‌اند.
اينها تمام ترفندهايي است كه جهت حاشيه‌سازي براي حريفان به كار مي‌گيرند. الان به قول شما جواد نكونام را هم جذب كرده‌اند و اين بازيكن به طور حتم با يك رقم بالا به اين تيم آمده است. من فكر مي‌كنم مهم اين است كه در بازي‌ها چگونه بتوانيم خودمان را نشان بدهيم.
تجربه تمرين ساعت 10 شب را داشتي؟
سال‌هاي قبل ماه رمضان 10 شب تمرين نداشتيم، اما مجبوريم اين ساعت تمرين كنيم. از لحاظ اينكه با شرايط بازي در ماه مبارك رمضان به روز مي‌شويم خوب است، اما برنامه خواب و غذايي‌مان به‌هم مي‌ريزد.
محمود ياوري كري خوانده كه دوست داشتم در حضور 100 هزار نفر پرسپوليس را شكست بدهم؟
حالا مي‌آيند بازي مي‌كنيم و اميدوارم پس از بازي هم اين صحبت‌ها را بكنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,058
  • بازدید ماه : 5,375
  • بازدید سال : 60,391
  • بازدید کلی : 988,374
  • پوستر سرخ