loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 235 نظرات (0)

مهرزاد معدنچي در خصوص حضورش در پرسپوليس مي‌گويد: من در ليست مصطفي دنيزلي بودم و حتي تست پزشكي هم دادم ولي وقتي اين مربي رفت، بحث قرارداد بستن من كمي طول كشيد.

 

http://s3.picofile.com/file/7408542468/1276169437.jpg

من بايد از رويانيان تشكر ويژه‌اي داشته باشم چون او از همان اول گفت كه اگر تست پزشكي‌ام مشكلي نداشته باشد قراردادم امضا خواهد شد.

 

وقتي دنيزلي رفت رويانيان مي‌توانست بگويد كه چون سرمربي عوض شده، حضور من در اين تيم منتفي است ولي رويانيان مردانگي كرد و مرا به مانوئل معرفي كرد.


او در پاسخ به اين سوال كه بالاخره با نظر مانوئل پرسپوليسي شدي يا رويانيان تاكيد مي‌كند: «اين طبيعي بود كه مانوئل در ابتدا مرا نمي‌شناخت ولي به مسوولان باشگاه گفته بود كه در سمت چپ بازيكن مي‌خواهد و رويانيان هم مرا معرفي كرد. او به مانوئل گفته بود كه من بازيكن سابق پرسپوليس هستم و شرايطم را توضيح داده بود. مانوئل هم به من گفت كه تنها سلامتي تو برايم مهم است به همين دليل تاكيد داشت كه بايد زير نظر سرمربي بدنساز تمرين كنم.»


معدنچي ادامه مي دهد: «صبح روز پنج‌شنبه زير نظر مربي بدنساز پرسپوليس تمرين كردم و او ظهر همان روز به مانوئل گفت من هيچ مشكلي ندارم و از لحاظ پزشكي در سلامت كامل هستم. همين موضوع باعث شد تا مانوئل از باشگاه بخواهد كه مرا جذب كند و در واقع با نظر مانوئل پرسپوليسي شدم.»


در روزهاي اخير اين شايعه مطرح شده كه معدنچي با تلاش‌هاي علي كريمي به پرسپوليس آمد ولي خودش مي‌گويد: «من با كريمي دوستي قديمي دارم و خيلي مواقع با هم حرف مي‌زنيم ولي راستش را بخواهيد كريمي نقشي در پرسپوليسي شدن من نداشت. با اين حال بايد بگويم كه او دوست صميمي من است و ارتباطي بسيار نزديك با علي دارم.»


ديروز پروفسور فريد درباره معدنچي گفت: «من شخصا معدنچي را معاينه كردم و مدارك پزشكي وي كنترل شد. در مجموع همه چيز در قالب گزارش پزشكي براي مديريت باشگاه ارسال شد كه بر همين اساس نسبت به عقد قراداد اقدام خواهد شد.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 300
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 635
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,442
  • بازدید ماه : 5,759
  • بازدید سال : 60,775
  • بازدید کلی : 988,758
  • پوستر سرخ