loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 235 نظرات (0)

سه، چهار سالی بود که پرسپولیس و استقلال نامش را در فهرست خریدشان در فصل نقل و انتقالات قرار می‌دادند و برای مذاکره با او گوی سبقت را از یکدیگر می‌رباییدند، اما هر بار با وجود شایعه‌های مختلف در سایپا ماندنی می‌شد. اما در فصلی که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تیمی موفق بود ، کریم انصاری‌فرد هم یکی از بهترین خرید های پرسپولیس شد .


بالاخره به پرسپولیس پیوستی. یادم هست در مصاحبه‌ای قدیمی از شما خوانده بودم که گفته بودی برای موفقیت در فوتبال حتما نباید پرسپولیس یا استقلال را انتخاب کرد. از حضور در پرسپولیس چه هدفی داری؟
درست است، در تیم‌های دیگر هم می‌توان راه موفقیت را رفت. خود من در سایپا دوران خوبی داشتم، مطرح شدم و به تیم ملی رسیدم یا مسعود شجاعی و جواد نکونام ثابت کردند از تیم‌های دیگر غیر از پرسپولیس و استقلال هم می‌توان به پیشرفت در فوتبال رسید، اما پرسپولیس تیم بزرگی است که بزرگ‌ترین ویژگی آن تماشاگرانش است. هواداران یک تیم به بازیکن هیجان و انگیزه می‌دهند، این برای من واقعا تازگی دارد بخصوص این که هواداران پرسپولیس در سه، چهار سال اخیر همیشه نسبت به من لطف داشتند و هر بار می‌پرسیدند چرا دوباره با سایپا تمدید کردی و حالا فرصتی شده تا بتوانم رضایت آنها را جلب کنم.


شرایط مالی پرسپولیس از نظر قرارداد هم در جلب نظر مثبت شما تاثیر داشت. این طور نیست؟
من برای پرسپولیسی‌شدن هیچ شرایطی نداشتم، مهم‌ترین دلیل آمدنم به پرسپولیس آقای رویانیان بود، چون احساس کردم مدیر باصداقتی است و می‌توان به او اعتماد کرد.
به نظرت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده است؟
یلی، فکر می‌کنم در همه خطوط خریدهای خوبی داشته، فقط امیدوارم همه کسانی که در این فصل برای پرسپولیس به میدان می‌روند با هم همدل باشند تا بهترین نتایج را بگیریم، چون انتظار مردم واقعا از پرسپولیس بالاست.
آقای گل‌بودنت در فصل گذشته سطح توقع پرسپولیسی‌ها را بالا می‌برد، این‌طور نیست؟
بله، در تیمی مثل پرسپولیس نگاه‌ها همیشه معطوف به خط حمله است. آقای گل‌شدن هم عنوانی است که انتظار‌ها را بالا می‌برد. من حالا زیر ذره‌بین هستم، هم هیجان‌ دارم و هم استرس،‌ اضطرابی که البته باعث می‌شود برای رقابت با هم‌پستی‌هایم انگیزه پیدا کنم و مسئولیتی که از همین حالا برای خوب انجام دادن آن باید تمرکز کنم تا مهره مفیدی برای پرسپولیس باشم.
از رقابت صحبت کردی. هم پستی‌هایت را در خط حمله چطور می‌بینی؟
پرسپولیس فصل قبل با این که خوب نبود در برخی دیدارها مزد خوب بازی‌کردن خط حمله را می‌گرفت، مهاجمان پرسپولیس معمولا خوب تغذیه می‌شوند، حضور علی کریمی برای این اتفاق‌ کافی است و فکر می‌کنم روزهای خوبی داشته باشیم.
بعد از خداحافظی علی دایی از تیم ملی فوتبال، خیلی‌ها معتقدند هنوز در تیم ملی مهاجمی مثل دایی فرصت‌طلب نداشتیم. با این نظر موافق هستی؟
علی دایی یک اسطوره و مهاجم استثنایی بود. او الگوی من و کسی است که مرا در فوتبال مطرح کرد، بعضی بازیکنان تکرارناپذیرند و فکر می‌کنم دایی هم یکی از آنهاست.
از پرسپولیس راه رسیدن به اروپا کوتاه‌تر می‌شود. این‌طور نیست؟
بدون شک پرسپولیس جایی است که بازی بازیکن بیشتر به چشم می‌آید، همه بازی‌ها پخش مستقیم می‌شود و از همه مهم‌تر زیر نظر طرفداران زیادی برگزار می‌شود، همه اینها کافی است که شرایط رسیدن به تیم‌های خارجی بهتر فراهم شود، اما مهم‌تر از آن خود بازیکن است که سعی می‌کنم بهتر از آنچه تا به حال بوده‌ام برای پرسپولیس‌بازی کنم.
قول آقای گلی با پرسپولیس می‌دهی؟
خیلی سخت است، عنوان خیلی برای من مهم نیست، قول دادن مشکل است چون نمی‌توانم درباره آینده نظر بدهم اما این قول را می‌دهم که از هیچ تلاشی دریغ نکنم.
تحمل نیمکت‌نشینی هم داری؟
فعلا فقط به تمرین و آماده‌سازی فکر می‌کنم، هماهنگ‌شدن با بچه‌ها زمان می‌خواهد و به این چیزها فکر نمی‌کنم. در حقیقت این مسائل برای بازیکن حرفه‌ای حل شده است و باید برای خودش آن را جا بیندازد.
فکر می‌کنی بتوانی آرامشی که در سایپا داشتی را در پرسپولیس هم تجربه کنی؟
تا به حال که تیم باشگاهی بزرگ را تجربه نکردم، از هشت سالگی فوتبال را شروع کردم و در طول 14 سالی که می‌گذرد تجارب مختلفی کسب کردم، اما به نظرم بخش عمده‌ای از حاشیه‌ها و مدیریت آن به خود بازیکن مربوط است.
فضای تیم‌های بزرگ طوری است که باید بیشتر حواست را جمع کنی. همان‌طور که گفتم زیر ذره‌بین هستیم، شاید آن آرامش وجود نداشته باشد، اما برای داشتن این پیراهن باید بهایی داد که بخشی از آن بیشتر تلاش‌کردن برای نرفتن به حاشیه است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 313
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 740
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,547
  • بازدید ماه : 5,864
  • بازدید سال : 60,880
  • بازدید کلی : 988,863
  • پوستر سرخ