loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 396 نظرات (0)

علیرضا محمد کسر ۳۰ درصد از قرارداد فصل گذشته‌اش با پرسپولیس را غیرقانونی می‌داند و تأکید می‌کند به این موضوع اعتراض خواهد کرد.


http://s1.picofile.com/file/7431621933/20111004170653_mohamad.jpg

علیرضا محمد در مورد شرایطش در تیم گهر زاگرس گفت: تیم شرایط خوبی دارد و این روزها تمرینات خوبی برگزار می‌کنیم. کار را دنبال می‌کنیم و منتظر شروع رقابت‌های فصل جدید هستیم.

 

وی در ارتباط با حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: روز یکشنبه برای صحبت در مورد مطالباتم به باشگاه پرسپولیس رفتم اما متأسفانه آقای رویانیان در باشگاه نبود و نتوانستم با ایشان دیدار کنم.

 

مدافع این فصل گهر در مورد کسر 30درصد از قراردادش با پرسپولیس بابت جریمه تاکید کرد: کسر این 30 درصد را قبول ندارم و به نظرم غیرقانونی است. از طریق وکیلم این موضوع را پیگیری می‌کنم. می‌خواهم با رویانیان به صورت مستقیم صحبت کنم تا شرایطم روشن شود. فصل گذشته مصدوم شدم و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتم. فصل گذشته اتفاقاتی رخ داد که ضربه‌های زیادی از آنها خوردم. در یکی دو روز آینده برای دیدار با رویانیان دوباره به باشگاه می‌روم.

 

محمد در مورد مصدومیت دست خود عنوان کرد: مصدومیت را پشت سر گذاشتم و در حال حاضر شرایط خوبی دارم. مدتی است که در تمرینات گروهی شرکت و بدون مشکلی کارم را دنبال می‌کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,170
  • بازدید ماه : 4,307
  • بازدید سال : 59,323
  • بازدید کلی : 987,306
  • پوستر سرخ