loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 229 نظرات (0)

مهاجم فصل گذشته پرسپولس كه با به ثمر رساندن سه گل در داربي تهران محبوبيت زيادي نزد هواداران پرسپوليس پيدا كرد در صفحه شخصي‌اش در يكي از شبكه اجتماعي نوشت: مردم از من مي‌پرسند كه چرا در تمرين‌هاي پرسپوليس حضور ندارم اما براي اينكه دليل اين مسئله را روشن كنم بايد بگويم من قراردادي يك ساله با پرسپوليس داشتم و پس از آن توافق كرديم كه تا يكم جولاي (فردا) قرارداد نهايي امضا شود.



http://s1.picofile.com/file/7313729137/IMAGE634649213866233143.jpg

او در ادامه نوشت: من، پرسپوليس و هوادارانش را دوست دارم و مي‌خواهم دوباره به اين تيم برگردم. قبل از اينكه به ايرلند بيايم با مسئولان پرسپوليس توافق كرديم كه تا پايان جون با من تماس بگيرند اما گويا آن‌ها من را فراموش كرده‌اند و به نظر مي‌رسد آن‌ها نمي‌خواهند با من قرارداد ببندند. من واقعا دوست دارم براي پرسپوليس بازي كنم چرا كه باشگاه و هوادارانش را دوست دارم اما به نظر مي‌رسد حالا آن‌ها من را از ياد برده‌اند و از اين موضوع اصلا خوشحال نيستم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 536
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,343
  • بازدید ماه : 5,660
  • بازدید سال : 60,676
  • بازدید کلی : 988,659
  • پوستر سرخ