loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
علی راد بازدید : 400 نظرات (0)

ایمون زاید این روزها در ایرلند و کنار خانواده‌اش در حال استراحت است، اما این مسئله باعث نشده او فوتبال را فراموش کند. ایمون که از جایگاه خوبی در تیم دری سیتی برخوردار است، در چند روز گذشته کنار هم تیمی های سابقش به تمرین مشغول شد تا از شرایط بدنی مناسب دور نشود. اما نکته جالب توجه، کارشناسی آخرین بازی دری سیتی در تلویزیون ایرلند از سوی ایمون زاید بود.


http://s3.picofile.com/file/7403791498/eamon_87002.jpg

او در بازی دری سیتی مقابل شلبورن که با شکست دری همراه بود، در جایگاه گزارشگری بازی به تفسیر عملکرد همبازیان سابقش پرداخت. دری سیتی در پایان این بازی را با یک گل واگذار کرد. ایمون زاید درباره این تجربه به تماشا گفت:" من دوستان خوبی در دری سیتی دارم و هواداران، من را به خاطر گل‌هایی که برایشان زدم، خیلی دوست دارند. در آن روز هم برای تشویق دوستانم به استادیوم رفته بودم که با این پیشنهاد رو به رو شدم و به نظرم خیلی خوب بود."//دری سیتی جایگاه مناسبی در لیگ ایرلند ندارد و این مسئله باعث شد تا زاید شرایط این روزهای تیم سابقش را مشابه پرسپولیس بداند و امیدوار باشد این تیم در ادامه نتایج بهتری بگیرد. ایمون زاید درباره بازی‌های یورو و احتمال حضور او در تلویزیون ایرلند برای کارشناسی بازی‌ها به تماشا گفت:" نه اینطور نیست. من کارشناس نیستم و هنوز بازی می‌کنم. آن روز هم به پیشنهاد دوستانم این کار را کردم. احتمالا تمرینات پرسپولیس چند روز دیگر آغاز خواهد شد و من باید برای مذاکره با مسئولان باشگاه به ایران برگردم و نمی توانم بازی‌‌ها را در اینجا ببینم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
* استفاده از مقالات تخصصی این این پایگاه تنها با ذکر منبع یا نام نویسنده مجاز است * تمامی کامنت های تبلیغاتی بدون مطالعه و بررسی پاک خواهد شد.و تنها نظراتی که مربوط به پست باشد تایید خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2384
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 524
  • بازدید ماه : 4,841
  • بازدید سال : 59,857
  • بازدید کلی : 987,840
  • پوستر سرخ